reklama

Hazardné hry

Stávkovanie, automaty či poker sú jedny z mála činností v súvislosti s ktorými sa dá hovoriť o hazarde... Každý vyčíta hazardérom to že hrajú. Ale po pravde... Ktorý s nich si to skúsil? Čo to okrem možnej výhry prináša?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

V hazardných hrách by sa mal človek vyznať, určiť si jasné pravidlá “svojho“ hazardovania, hranice koľko je ochotný obetovať a hlavne čo chce aby mu to vynášalo... Väčšina ľudí hazardérov odsudzuje. Ja osobne im to nezazlievam. Hazard by som vedel rozdeliť na dve kategórie: na hazard v ktorom človek ohrozuje sám seba (hlavne vo finančnej časti) a na hazard v ktorom ohrozuje životy svojho okolia.

Ak hazardér míňa svoje finančné prostriedky ktoré má na svoje “hoby“ vyčlenené, je tá najlepšia možnosť. Poznám ľudí ktorý hazardujú s prostriedkami ktoré ešte nemajú k dispozícií. Napríklad vreckové na budúci týždeň alebo sa zadĺžia do najbližšej výplaty. Ak peniaze vrátia, nič sa nedeje a nemám problém požičať mu s bez úroku. Ak mi ale peniaze nevráti do dohodnutého dátumu nevráti úroky letia k nebesám(na úroky upozorňujem)... Peniaze na “tutovky“ či na “ciťák“ nie vždy skončia ako znásobené, ale to už je mimo mňa. Stále hazardér ohrozuje vlastné šťastie a finančné zdroje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale ako náhle začnú kradnúť, klamať či vraždiť automaticky sa to stáva problémom verejnosti a zväčša sa zato dostávajú do väzenia. Ja za hazard považujem aj bezohľadnú jazdu autom a podobné život ohrozujúce veci ktoré zvýšia ľudský adrenalín na 120%. A tu sa dostávam k jadru veci a zároveň odpoviem aj na otázku Prečo ľudia hrajú?

Jednoznačne preto lebo im to “robí“ dobre. Sám s vlastnej skúsenosti spomeniem sledovanie zápasov na ktoré som podal. Keď sedíte na gauči a vidíte každú akciu a doslova sa modlíte aby tento nájazd či penalta skončila gólom “môjho“ tímu, aby vám na stôl prišla karta ktorá z vašich karát spraví výhernú kombináciu a vy vyhráte žetóny či rovno peniaze k sebe. Automatom vôbec nechápem pretože to človek neovplyvní nijak. Na aký tým podám si vybrať môžem... Aj to či budem hrať s kartami ktoré dostanem. Ale ak mám potiahnuť za páku a čakať zázrak mi príde prinajmenšom hlúpe... Volá sa to VÝHERNÉ AUTOMATY. Ale ak by mali zarábať nám tak by ich tam nedávali... Zarábajú peniaze majiteľovi. Nie NÁM!!! A ak aj náhodou vyhráš aj tak ich na 90% vrátiš do automatu alebo si niečo v tomto klube či herni kúpiš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto si myslím že hazard je celkom prijateľný spôsob “zábavy“. Ak sa nezachádza do extrémov je to všetko OK. Keď raz budem “veľký“ určite budem chcieť mať nejakú akciu či plné vlastníctvo nejakej stávkovej kancelárie...

Kristián Čupka

Kristián Čupka

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek ktorý nič nedokázal ale môj čas ešte príde. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu